maanantai 1. heinäkuuta 2013

Me ostettiin ehkä toukokuussa (tai joskus) eteiseen istuinpenkki.. Mähän himoitsin tähti-penkkiä tässä höpinässäni, mutta mittailtuani eteistä totesin, että penkki on liian suuri (ja liian kallis). Sitten vastahakoisesti siirryin himoitsemaan Jyskin versiota (vaikka tiedän, että laatu ei oo aina hääppösin mahollinen) ja sen sitten lopulta miekkosen avustuksella Civicin perään heitinkin.




Penkin tuo pehmuste oli tosi tosi tylsän valkoinen (ja helposti likaantuva!!) ja ostinkin paikallisesta sisustuskaupasta jo aikoja sitten pienen palan tähtikangasta verhoillakseni tuon pehmusteen.. Noniin, kestihän  siinä ainakin puolitoista kuukautta, ennenkuin pehmuste on siinä. Mutta se on kiva! (Kunhan ei tarkista ompelun jälkeä.. tuota kangasta on sen verta naftisti, että se piisas just kuminauhakujan avulla rypytettävään pääliseen. Ja se on mulle ok. Sillon sen täytyy olla sullekki. :))

Mä vähän oon miettiny, läästisinkö jonku maalin kanssa tähtiä noihin koreihinkin, vai tekisinkö jotain muuta.. vai antaisinko olla tuollalailla..

Tuo penkki kyllä ei oo ihan super-tukevaa tekoa, mutta mietittiin että pienillä kulmaraudoilla tuon sais tukevoitettua varmaan aika helposti. Kyllä se sentään alkuperäistä tarkoitustaan kestää. Istuinpenkkinä, jossa ihmisellä on helpompi laittaa kengät jalkaan.  Tällä hetkellä allekirjoittaneelle oikein mukava vaihtoehto.. sattuneesta syystä. ;)

Ja tuo ihana kettunen! Mä sain sen ystävältäni lahjaks eilen. Oli kuulema bongannu sen lelukaupassa ja oli ollu ihan mun näkönen. :) Hih... se on sellanen pöllötyyppi ite.. ;)

1 kommentti:

Elina kirjoitti...

Jippii, iihana penkki!! Mää jotenkin aattelin, että tuo ois siinä vastapäätä naulakkoa ja ihmettelin, että miten se siihen mahtuu. Eikä se siihen mahtuiskaan, mutta onneksi te sen tajusitte muutenkin.
Meillekin kävis tollanen. Edellisellä asukkaalla olikin ja määkin oon sitä aatellut, mutten oo saanu hommattua. Mutta nyt mun ehkä pitää kilpavarustella ittelleni tollanen kans.
Ja ton ketunhan mää tarttisin! Otan sen seuraavalla kerralla mukaani. Kiitos.